neděle 29. ledna 2012

Ocenění a poděkování

Zatím mám problém se zobrazením odkazů v tomto článku, ale jsou zde, stačí postavit kurzor na prázdné místo v textu, či za jméno oceněné.

Se zpožděním jdu poděkovat a pochlubit se. V průběhu poslední doby mi tří lidé, jejichž tvorby si moc vážím, udělili toto ocenění. Moc si ho vážím i díky tomu, že posledních měsících mi na šití opravdu nezbývá moc času. Ten je na mé tvoření skládán opravdu po maličkých chviličkách. Nikdy jsem nebyla zvyklá šít věci tak dlouho.



Velice děkuju Janičce Cingrlata , jejíž tvorbu miluju od první chvíle, co jsem zahlídla její první výrobek na Galerii Marina, dále moc děkuju Martince U vincenta , jejíž francouzský smrnc výrobků často okukuju a v neposední řadě Ivance Ivanka , jejíž úžasný svět křížkové výšivky jsem díky tomuto ocenění objevila a už ho budu pravidelně chodit okukovat.

Ocenění má následující pravidla: nech odkaz na svém blogu na osobu, která Ti ocenění udělila. Vyber 5 blogů, které chceš ocenit. Tyto blogy nesmí mít víc jak 200 čtenářů - členů. Svým nominovaným blogům zanech ocenění na jejich blogu, aby věděli, že je chceš ocenit. Potom vyvěs ocenění na svém blogu.

Ocenění posílám dál, podle pravidel pěti blogům, které mám moc ráda. Jsem si vědoma, že většina z nich již stejné ocenění dostala, ale v jejich opětovném ocenění mi toto vědomí nezabránilo :-).

Barborka Barborka
Laraffka Laraffa
Dadouch Dadouch
Mimoska Mimoska
Monika Monika

Pěkný den a dobrou chuť k nedělnímu obědu ;-)

1 komentář:

  1. "I ty lichotnice", Pavli děkuji moc! také k tobě ráda nakukuji a obdivuji originalitu a styl.

    OdpovědětVymazat