čtvrtek 9. června 2011

Cestující cestující - aneb Patricii neutečeš

Látky Particie Bravo ráda okukuju, ale popravdě nemám tak moc veliké nutkání z nich šít, snad jsou na mě příliš barevné, strakaté..netuším. Ale této krásné látce jsem přišla na chuť v první chvíli, když jsem ji zahlídla...možná pro její jemnou zelenkavou barvu, možná pro její jemný vzor....a co teprve ten materiál!!

Taška z červnové Mariny mě oslovila ve vteřině na tolik, že přeskočila všechny položky na mém dlouhém seznamu "Co bych chtěla, co bych měla, co jsem slíbila" a já jsem si ji ušila jako odměnu za splněnou poslední zkoušku v tomto semestru.
Taška je velmi prostorná (rozměry doplním zítra), ozdobená dvěma velkymi kaspami na předním díle. Je uzavíratelná na zip, který je možno nosit uvnitř nebo naopak vystrčený ozdobně na venek. Tento střih tašky je možno doplnit o boční pásy se zapínáním a vybavit velkými vnitřními "klokaními" kapsami na gumu a během chvilky se z ní stane funkční taška na kočárek.

Bellet design pro časopis Marina.





1 komentář: