pátek 2. září 2011

Zvířátkování

V časopise Marina Bellet zveřejnila už několik návodů na zvířátka. Už jsem je většinou šila pro své dětičky, ale když mě kamarádka poprosila, abych ji výměnou za kabelku pro mou sestru k narozeninám a jednu menší cestovní pro mě ušila zvířátka pro nemocné děti, ráda jsem přijala a šití zvířátek si zopakovala.

A tak vznikl Barnabáš (kytičkovaný opravdu veliký medvěd z krásného pevného ubrusu...jak rádi v žertu na Galeriimarině říkáváme, prostě opravdová Belletkovina). Vedle něj sedí krajkový Jonáš (medvěd, kterého jsem šila pro Elenku, která se ho ve prospěch nemocných dětí vzdala).


Slon do postýlky, nebo pro pomazlení..snad jediné zvířátko, kterému Bell nedala jméno.


Oslík Ema...toto je menší verze, v Marině najdete i Emu v obří velikosti. Emu jsem šila svému Áďovi ke třetím narozeninám.


Dinosaurus Pepan, kterého miluje můj syn, který je majitelem recyPepana z mé staré mikiny.


A Pan Hafánek...recypejsek ušitý ze sestřiny staré manžestrové sukně a zbytku mikiny.




Ještě mi chybí úžasná Berta, snad nejúspěšnéjší Belletčině zvířátko, kterou miluje má dcerka, a která v ušitých hračkách samozřejmě nesmí chybět a pak má vlastní hračka Mandragorka, napodobenina buldočka...protože hračky jsou šité pro Kačenku Mandragorku :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Pavlí!!
    Moc hezky "zvířátkuješ"!!!!
    Momentálně mám též toto období!!! :o)))
    Měj se moc hezky a krásné září!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Keď boli deti malé, tiež som šila látkové zvieratka. Teraz už nemám komu....ale ktovie, možno niečo zase ušijem, keď mám toľko inšpirácie:)
    Pekný deň.
    Bilivka

    OdpovědětVymazat