neděle 4. prosince 2011

Druhá adventní neděle



Jak bych si mohla odpustit popřát Vám krásný druhý adventní podvečer. Jak se již stává v naší domácnosti tradicí, advetní svíčky jsme doladili až v průběhu tohoto týdne a to poté, když mi tchýně darovala staré svíčky s obrázky pohádkových postaviček :-). Perníčky jsme dnes, jako každý rok, napekli, leč nenazdobili, výzdobu docela doladili, jen se přiznám, že úklid jsem letos bez výčitek vypustila. On ten nepořádek na mě počká, bohužel ho za mě nikdo neuklidí. A Vy se nehoňte taky, vždyť ten předvánoční čas by měl být úplně o něčem jiném, než o úklidu a umytých oknech.
Svíčku v domečku za každou psí dušičku, co by tu s námi měla být a není, jsem si odpustit nemohla.

Stihla jsem o víkendu i trochu šití, poslední dobou mě to totiž taaak moc baví, asi protože bych se měla učit :-).
Zvládla jsem šály pro děti a zkušební sukýnku pro Elenku na školní předvánoční vystoupení, jsem zvědavá, zda ji odsouhlasí paní učitelka.





Krásný a pohodový druhý advetní podvečer přeju :-)

4 komentáře:

  1. Jéé, Pavli, ty svíčku s pohádkovýn´mi postavičkami si pamatuju. Měla jsem jednu s Makovou panenkou a když dohořela až skoro k panence, už jsem ji pak nechtěla zapálit. No a pak se jen´dnou roztekla v šuplíku při letních vedrech...
    Šáličky jsou doslova k oňuchňání. Zvlášť ta dinošková hřeje už jen barvami.
    Pa a užij si celý příští týden v klídku a pohodě.
    PS: souhlasím s tím neuklízením.:o) pořeším letos jen to co do očí bije nejvíc a radši budu s dětma venku nebo u válečku a formiček.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný adventní čas... Gabro

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, děkuji za návštěvu:o)). Vaše psaníčko mě velice potěšilo. Máte tady móóóc krásné čmaněníčko. Šup s Vámi do odebíraných;-D. Pohodindový víkend. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat