pondělí 12. listopadu 2012

Rozpracováno....

"Holčičko, holčičko....jsem policista." :-))))))))))) Díváte se někdo na Primu COOL? Na Živé mrtvé? Nejen, že u nás v dětské rovině frčí Monster High a já pak peču dorty s lebkou, ale i rodičové hledí po večerech na seriál se "zombíky". Včera večer jsem si rozpracovala obal na diář inspirovaný obalem, který měla Bellet v jedné z Mariny Quilt. Měla jsem strašnou chuť ušít něco sobě a nad takovýmto obalem přemýšlím opravdu dlouho, protože nepořádek v mé kabelce již nelze dál nazývat nepořádkem. A náš malý čtyřletý Áďa (jeden z mých dvou malých disagnérů) nakreslil panenku Monster High, ze které jsme sedli všichni na zadek a která mi náramně bodla :-). Pokud se podaří, určitě nějaké najdete výhledově i v nabídce na Fler...budou vánoce, myslím, že jako tip dárek dobrý, ne? :-)))
Krásný podmračený den Vám přeju z našeho "zombíkova".

7 komentářů:

  1. To je naprosto dokonalé :)). Různá monstra a tyhle monster high u nás mají také úspěch... Těším se na výsledek a nabídku na Flér. Přeji krásné dny a dodatečně Elle, krásné narozeniny, dort vypadá lákavě a možná se budu opičit :)), ale až v létě.. děkuji za inspiraci. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, jen se opič, budu ráda, pokud někomu udělá můj nápad radost dál ;-)

      Vymazat
  2. Pavli, ta kresba nemá chybu, to se ani nechce věřit,že to nakreslil takový prcek. Jinak vše rozpracované je skvělé, určitě to bude parádička. Zdravím Laďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi, viď, taky jsme z jeho obrázku seděli na prdeli, člověk se snaží, potí se, aby vystihl,co chce a on vzal tužku a pár minut měl hotovo :-)))

      Vymazat
  3. Jsem zvědává na výsledek, vypadá to super jako vždy. Taky občas koukám, ale nejvíc se mi líbí to označení mrtváci :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, jste zlaté, děkuju :-)

    OdpovědětVymazat