sobota 1. března 2014

Školkový karneval

A Aďka jako oblíbený Michelangelo z Želv Ninja

.......
 
kombinace šité a kupované masky.
 
Vyřádila jsem se na krunýři...s trochou látky, koženky, molitanu, decovilu, popruhů a
barev na textil.
 
Poupravila jsem a vystužila kupovanou masku na oči a obětovala svoje punčochy na doladění krytí kolen a loktů a spíchla kapsičku na kolečka na házení.  
 
 

 
 
 
Radost jsem svému drobkovi teda určitě udělala.
A o to mi šlo!  
 
 
A co Vy? Vy masky dětem šijete, nebo kupujete??
Krásný den všem!!

3 komentáře:

  1. Páni to by se líbilo mému synovi a to i přesto, že je mu 31 :-D a kdyby v tom krunýři byla pizza!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vado! Máte to teda fakt promakané. Já zrovna dneska poupravovala naší Adélce sukýnku a šila závoj, chce jít letos za nevěstu. Honzík ten je teprv v jesličkách a musím říct, že jsem ráda, že není přehnaně náročný, protože jeho masku jsme řešili večer před karnevalem, prý že půjde za "Klubíka" (Mickey Mouse), takže dostal černé podvlíkačky a triko, na to moje červené kraťasy, na které jsem mu našila 2 velké knoflíky z papíru a na dcery čelenku jsem našila černý ušiska a bylo to. Pravda, dost neprofi a nízkorozpočtově, ale běžel na karneval šťastný, na rozdíl od chlapečka, kterého tatínek předával "tetě" řvoucího, že tu (krásnou, koupenou) masku nechce. Takže tak my :o)
    RD

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den nas syn miluje take zalva ninja muzu poradit o radu jak vytvorit krunyr z ceho je delany me napadl polistyren ale jak zacne litat a radit prasklo by to :-( nevim jak to vymyslit :-( Mili prosim vice info na mylymyly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat