čtvrtek 17. dubna 2014

Panenkování - střapatka :-)


Naše Hujoonka dostala první vlásky
...provizorní...

zatím doma vyrobené

z Chemlonky
vycházející ze skvělého návodu zde 

Neodolala jsem a udělala z ní střapatou rošťandu


Už mám vybraný medový kanelakon na paruku druhou 
takovou tu opravdovou

"z vlasů"








 Krásný večer přeji všem
 a slibuji,
 že nám nafocené i nové šití, tak příště vložím pár šitých věcí :-)
P.


6 komentářů:

  1. Tyto Hjoo panenky miluji! :-) Jsou nádherné a pokaždé od nich nedokážu odtrhnout oči! :-)
    Vlásky má nádherné! Mě se právě na nich tyto střapaté vlasy strašně moc líbí. :-)
    Moc Vám k ní gratuluji! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, děkuju moc za nakouknutí a za milý komentář.
    Krásné dny Pavla.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlásky jsou parádní! Vyrobila jsem si panenku z Fimo hmoty, bude z ní víla, ale zatím nevím, jak mám udělat vlásky. Snad se i to taky podaří.
    Přeji hezké jaro Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Danuš, moc děkuji za komentář. Paruka se dělala dobře, mrkni na návod, určitě by jsi ji zvládla. Já byla kouknout u tebe na panenku z Fima a ...super!! Těším se, až ji budeš mít hotovou. Včera jsem Hujoonce došila oblečení, tak dnes asi budu fotit :-). Pěkný den, Pavla.

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlí, koukám s otevřenou pusou... Krása...

    OdpovědětVymazat