sobota 5. července 2014

Panenkování - Nyx... "box opening"

Dorazila už včera, ani ne dva týdny po odeslání,

moje krásná 

Nyx od Misterminou Doll

kupovaná z druhé ruky. Nikdy bych nečekala, že ji doma budu mít tak brzo a navíc za tak dobrý peníz. Nebýt pravidelných Zuzčiných prohlídek panenek ke koupi, tak bych o ní nevěděla a čekala, až jí Misterminou dá do oficiálního preorderu.

A tak díky osudu a Zuzce za mnou místo z domovské Francie putovala z Brandonu, 
prošla bez problémů celní kontrolou v Praze


I naší kočičí vstupní prohlídkou. 

  

Pěkně zabalená v peřinkách.  


Věděla jsem, že již byla malovaná a že bude třeba jí dočistit a nachystat na malování moje.
První vykoukli ještě zelení hadi (teď už zelení nejsou ;-) )


A pak Nyx v bílé barvě s malými zbytky původního body blushingu (už je na sobě nemá ;-) ). 

Ale i tak naprosto nádherná Nyx!!

Oproti Ell mě překvapila svou drobností, lehkostí a ohebností,
jinak už naprosto nesrovnatelné srovnávat nelze.




Maminka s dcerunkou okukovaly panenku,
synáček práskal bublinovou fólii (a že teda byla!!! S tak velkýma bublinama jsem ještě v životě doma neměli...ty americké bubliny jsou fakt bezva, jak prohlásil Áďa s uznáním :-) ) 


Já nevím, co víc dodat, 
snad jen, že jsem porušila pravidlo, že panenky s velkýma prsama nekupuju ;-) a taky, že se těším až jí domaluju (a zároveň se toho trochu bojím :-) )




Krásný den a já mažu nafotit pár snímků bez zbytků starého malování.
P. 

2 komentáře:

  1. Ahooooj Pavlí! :-)
    Tak už je domaaaaaaaaaaaa!!!! :-)
    Ta je nádherná! Je fantastická! A strašně moc se na ní těším, až jí celou namaluješ! A vůbec se toho neboj, protože ty to umíš! :-)

    Chichi, u nás doma je na tyto bublinkové folie blázen maminka! jak vidí bublinky, už je má v ruce a práská! :-DDDDDDDDDD

    No Pavlí!!! kočičky jsou úchvatné! Úplně jsem na nich mohla oči nechat!!!!!!! :-)
    Jinak to moc dobře znám! :-) Můj Kenny je u balíčku také vždy jako první! :-D

    A žasnu, že jsi Nyx měla doma tak brzo! ;-)
    Je famózní a já ti strašně moc gratuluji! :-) Už se na ní těším, až bude "hotová". :-)
    Měj se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, tak ještě i tady - gratulec k Nyx a jejímu hladkému průchodu celnicí ! Mám moc ráda BO - ikdyž sama je dost šulím, protože panenka vždycky příjde když je nejméně vhodná chvíle a já s tím nevydržím čekat na dobu až bude klid :) Jsem ráda že jsem si jí u tebe mohla osahat, protože to je panenka která díky své jedinečnosti nebude nikdy masovou záležitostí. ...jo a ty velké bubliny u nás mají taky vždycky úspěch :D Z.

    OdpovědětVymazat