čtvrtek 6. října 2011

Deka pro Adámka

...zatím jen v návrhu. Už dlouho mám v plánu Adámkovi na vánoce ušít deku. Původně jsem chtěla "dopěláckou" s autkama z Echina, jenže u nás se už koupit autka nedají, po pravdě, ani nevím, zda u nás koupit šly. A pak Belletce do obchůdku s látkama www.belletfabric.cz dorazila látka s dinoškama. Adámek dinošky miluje a tak jsem si řekla, že ve třech letech přece jen může mít děstkou deku :-). A tak jsem nakoupila látky. Jsou zkombinované z více kolekcí od více autorů a i přesto k sobě báječně ladí. Byly vybrány asi za 5 minut, šlo to samo.



Před časem Elenka nakreslila krásný obrázek Svět dinosaurů, celou dobu jsem ho chtěla udělat jako šitý obrázek na stěnu...možná i na něj dojde, ale rozhodně Svět dinosarů udělám jako středový panel Adámkovy deky.




Návrh deky vznikal hrozně zlehka, jakoby sám...tak uvidím, zda se mi deka ve skutečnosti bude líbit, jako na návrhu.




A hlavně uvidíme, co na ni na Ježíška řekne Adámek :-).

2 komentáře: