sobota 3. března 2012

Podsedák



...a mám hotovo!
Vyřešila jsem ho v rožcích kapku jinak než Bellet v Marině Quilt, lépe mi tak seděl na ten molitan a taky kédr je jen nahoře, protože...šetřit se přece musí :-))))...a popravdě jsem potřebovala zabrat kousek víc boky, aby potah na molitan seděl jak poklice na hrnec, nebo jak se to vlastně říká :-).
A sedí.






...jedna za denního světla :-)



...Bellet design pro časopis Marina Quilt
...použité látky: MODA

11 komentářů:

  1. Sedák je jako od profíka! Moc pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuj Pavlínka, ten je dokonalýýýý!!! Krásne si to dolaďuješ všetko ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný!!! a ty látky.miluju tyto látky..už u talíře jsem slintala..moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fakt nádhera!!! Celý komplet, látky jsou úžasné a máš to vymazlené:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý, skvělý, skvělý!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, Vy jste zlaté, děkuju moc!!

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli ten je parádní moc !!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt je úžasnej, pořád na něj koukááám. Zlatý ruce máš :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Je nádherný!!! Já ten molitan pořád syslím ve sklepě a nemám odvahu. A když vidím tuhle krásu... Fakt se ti moc povedl! J.

    OdpovědětVymazat