pátek 2. března 2012

Pomalu, ale jistě...

...cítím, že konečně nastal čas obšít si vlastní obyvák a kuchyň. Možná je to i tím, že jsem konečně objevila ty pravé látky (a že mi látek a vzorů už pod rukama, nebo aspoň před očima prošlo dost a dost). A taky možná i tím, že Bellet asi umí číst myšlenky a poslední dvě Mariny Quilt mi prostě sedly, protože jsem nemusela některé postupy vymýšlet sama, ale dostala jsem je naservírované na voňavém křídovém papíře.

Pravými látkami se pro mě stala MODA FABRICS, FRENCH GENERAL, kolekce PANIER DE FLEURS, tolik opečovávané zbytky kolekce LA PETITE ECOLE a nedostižné látky WOVEN od MODY, prostě srdcovky, co mi dovolují spojit nesmrtelnou klasiku a zároveň zajímavou modernu, srdcovky (a to hlavně látky WOVEN) co mě při jejich každém pohlazení vrací k mému dědovi do domečku.

Jako první vznikla krabice, ale tu už jsem fotila na dovolené, kde jsem její šití měla jako terapii. Potom jsem si mezi psaním návrhu bakalářské práce po kousíčkách nakradla čas na ušití Drážďanského talíře, který bude sloužit jako prostírka na stůl (pokud se mi někdy ze stolu podaří odstranit nesmrtelný binec, který tam s dětmi stihneme udělat za pár minut), nebo ho prostě pověsím na zeď. Z dalších zbytečků vzniknou ještě dva, které konečně nahradí stoleté chňapky s ježkama.




A jako další vzniká podsedák k nízkému stolu v obyváku, protože už nás s dětmi nebaví sedávat na polštářcích nebo kachličkách (ano ano...asi jsme se měli narodit v Japonsku, protože na sedačce u nás lehává převážně sám náš milý pejsek). Bude menší než má Bellet v MQ a vyplněný molitanem, který už na něj minimálně půl roku schovávám, ale postup šití ráda použiju a tím pádem nechám odpočinout svou hlavu :-). Zatím mám téměř hotový jeho top a už teď jsem spokojená a vím, že jelikož mám děti dvě, budou podsedáky nakonec taky dva.





Pokračování bude příště, až našiju něco dalšího :-) a třeba Vás někdy pozvu do celého obyváku (ale až bude hotovo a UKLIZENO!!!). :-))))

zatím krásný večer a dobrou noc ;-)

5 komentářů:

  1. Pavli, nádherné čmanění:o))). Koukám, že jsme na stejné vlně;-D. Já jsem právě taky došila drážďanský talíř z látek FG. No jsem z nich úplně vedle, pořád se s nim muchluji:-D. Kouzelný víkend Ti přeji. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné látky! Drážďanský talíř bych na stůl nedala, ještě by mi ho pocintali, to je škoda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pavlí máš to překrásné a krásné povídání k tomu, pasáž o uklizeném stolu mě uklidnila že nejsem divná protože máme velký stůl a na něm pořád neskutečný čurbinec... ale přiznám se že hlavně můj protože na stole šiju... krásný víkend Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlo jsi fakt skvělá, co všechno stíháš a ještě taková krása ;-).

    OdpovědětVymazat