úterý 5. června 2012

Polštářky

...naše válecí obyvákové...



...teprve setkání s látkami od French General (MODA) přesně určilo, jak bude vypadat náš obývací pokoj a kuchyň. Nadčasová klasika v moderním pojetí, to je zkrátka něco, na co jsem dlouhé měsíce, možná i roky čekala.

A teď jsem opravu spokojená.

6 komentářů:

  1. Ty Tvoje polštáriky mi nedají dneska spát;-P. Jsou fakt bohouské!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě nedá spát zase většina tvých výrobků z těchto látek a nejen z nich :-), asi máme na některé věci podobný vkus ;-)

      Vymazat
  2. Já zrovna dnes taky měla v ruce tyhle látky. Tak si je hýčkám, že se bojím do nich stříhnout. Ovšem polštářky stojí za to. Parádní :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera... až se stydím, jaké polštáře máme doma my... Asi budu muset jít do sebe :-) Látky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, polštářky milujeme.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, děkuju, kdybyste viděly naše polštářky do doby, dokud jsem nevybrala tyto látky :-)))).

    OdpovědětVymazat