středa 13. června 2012

Sukýnkování

Našla jsem si novou zálibu...šití těchto krásných volánkových sukýnek. Při šití pátého pruhu vždycky nadávám a nechápu, co mě na nich vůbec baví. Ale po dokončení jsem pokaždé moc spokojená a myslím na další, jen kdyby ta spotřeba látek nebyla tak omračující...no hold, když si neumím odepřít to pořádné nařasení, ale ono podle mě k těnto sukním zkrátka patří.



...tato "gipsy" kráska je pro mou inteligentní, krásnou a moc šikovnou kamarádku Barborku, která si na ni sama vybrala tyto úžasné lehké látky Lecien.








A tato druhá patří mé dcerce Elence, která si z nabídky sukýnky dlouhé a krátké vybrala sukni dlouhou. Je ušita z kombinací látek od Patricie Bravo.

...a moooc Elence sluší :-)






6 komentářů:

  1. Už jsem je obdivovala v galerii. Jsou fakt nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. Visím tu na fotkách s jazykom vyplazeným a neviem sa dočkať, kedy v nej vyrazím vonku. To budú všetci paf! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si ešte vravím, že by som asi mala niekam vyraziť s Elenkou... alebo radšej nie, predsa len je o nejaký ten rok mladšia, krajšia, bez vrások... ;)

    OdpovědětVymazat