středa 24. října 2012

Mantinel do kolíbky

Dnes při focení mě opravdu mrzelo, že venku nesvítí sluníčko. S quiltováním jsem si totiž trochu pohrála a založila na něm v podstatě celé tyto mantinely do kolíbky. Dovolilo mi nechat vystoupnout a vyniknout pro miminko lákavé části a to již použitou "První knížku" od LAMAZE, o jejíž zakomponování do mantinelu mě požádala nastávající maminka. Husté prošití nechalo obrázky vystoupnout skoro až o 1cm. Zachovala jsem i smyslově stimulační funkci knížky a opička stále píská, žirafce čouhá hlava, některé zvířátko šustí apod. Mantinel je šitý v kombinaci bílé bavlny a krásné jemné kolece Farm Fresh.
Tato kolíbka na mantinel čeká :-), těším se na fotku i s miminkem Žanetkou :-).
Krásný den :-)

6 komentářů:

  1. To je nádher, precízna práca, farby ... to bude nádhera v postielke. Pa Gabriela.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty provokatérko, co to nádherné prošití, to nemá chybu a celkově je parádní. L.

    OdpovědětVymazat
  3. fiiiha, to je riadne premakana praca, klobuk dolu. pri kazdej foto ochkam - sama nadhera, kam len clovek pozrie :)

    OdpovědětVymazat