neděle 28. října 2012

Mervin

Šitý na přání. Pro mnohé je to jistě neznámá postavička, pro jiné oblíbenec z "večerníčku pro dospělé". Přiznám se, že já jsem měla čest nyní poprvé.
A tady Mervin v originále :-), můžete porovnat :-)))))).

15 komentářů:

  1. jéje, toho neznám.... ale povedl se Ti Pavli!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Mervina tedy neznám, ale přijde mi jak "příbuznej" od Sezamáků. Moc se Ti ale povedl!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Porovnávám, porovnávám
    ...
    ááá Tvůj je hezčejší, milejší, prostě fešák!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, neznám Mervina, to mám asi mezery ve vzdělání...ale ty na co sáhneš, to umíš!

    OdpovědětVymazat
  5. Holky děkuju a vidím, že nejsem jediná, kdo ho neznal :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, ten má "čůňu", jako když náš Emil zívne:)))
    Je super!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Je bezva a taky neznám Mervina.

    OdpovědětVymazat
  8. Pááááni, to je naprosto epesní večerníčkové čmaněníčko!!! Pavli, jsi móóóc velká šikulka:-). M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beruško děkuju, tu tvoji hantýrku tu vidím mooc ráda :-)

      Vymazat
  9. Ten je božííííííííí!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tuto postavičku neznám, ale neprosto dokonale jsi ho ztvárnila!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Taky znám jen Sezamáky :-(takže se přidávám do zástupu neznalých ..ale jedno Ti musím přiznat ,kdyby mu nechyběly botičky :-)))a ta plena co drží originál... rozdíl by jsem nepoznala ..jsi moc šikovnááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  12. naprosto a bezkonkurenčně BOŽÍ! :)

    OdpovědětVymazat