úterý 30. července 2013

Organizery a polštářkování

 
Organizer do kabelky, který Bellet uveřejnila v jednom z dílů Love Bellet se stal mojí srdcovou záležitostí. Sama ho mám a už nikdy nedám...slouží mi buď jako veliká peněženka, či malá kabelka, jak je zrovna potřeba. Hlavní je, že mám neustále všechno pohromadě a v relativním pořádku, což je u mě jev v skutku často nevídaný.
 
Dva jsem nyní šila na přání, s přibližnou specifikací budoucích majitelek, co se barviček a vzorů týče. Látky jsme vybíraly z mého oblíbeného látkového obchůdku U Melluzínky , který všem vřele doporučuji :-).
 
 

 
Polštářky šiju stále ráda a jsou pro mě nyní malým relaxem a malým útěkem do quiltovacího světa, když na šití dek nemám v současné době správné nastavení, ani osobní, ani finanční :-D.
 
Tady jeden na přání, opět s RR.

 
A taky jeden narozeninový, pro tchýni, od dětí. Takový 2 v 1 , kdy na každé straně mi pomáhalo jedno s dětí. Elenka sama vybírala látky, stříhala pruhy a sešívala je, Áda vybíral látky a kreslil obrázky. Já jsem sešívala a prošívala a hlavně vymýšlela, kam nenápadně schovat zip.
 
Polštářek se moc líbil.

 
Krásný den všem a moc děkuju za nakouknutí a případný komentář :-).

8 komentářů:

  1. Polštářek s hafanem je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelko, děkuji za pravidelné návštěvy a za časté komentáře, nestíhám mnohdy reagovat, ale moc to pro mě znamená. RR jsou naši srdcoví pejsci, takže tyto polštářky šiju moc ráda. Děkuju, P.

      Vymazat
  2. Organizér je super, taky jsem ho šila, ale zabavila mi ho dcera a chválí si ho do nebes. Udělala jsem mu i ucho, aby mohl sloužit zároveň jako mini kabelka. Můžu se zeptat co jsi dávala za výztuhu a jakou na boční díl. Vsazování bočního dílu byla makačka a tak se mi do dalšího moc nechce

    OdpovědětVymazat
  3. Jíťo, já jsem udělala na horní straně očka a k organizeru ušila i popruhy na rameno s karabinkami na koncích, já osobně k němu nosím kožený popruh z jiné kabelky. Jako výstuhu jsem použila decovil light a to i na boky a musím napsat, že se boky vsazovaly docela dobře, ale i tak to byla jedna z nehnusnějších částí šití :-)))). Určitě se do dalšího pusť, ono jeho používání určitě za tu dřinu při šití boků stojí. Měj se krásně, P.

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, to je super nápad s tím polštářem pro babičku!!! Hezký večer! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt prekrásne organizéry, milujem farby a vzory M.Millera, takže je to presne podľa môjho gusta :o) Ja si takýto tiež plánujem ušiť, je to super praktická vec.
    A vankúšiky sú krásne, veselé.
    Pekný večer
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera...taky bych takový organizér nutně potřebovala...:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, moc se mi líbí všechny:-)

    OdpovědětVymazat