neděle 25. května 2014

Panenkování - Ellana...první foto

 Bylo krásně, děti pryč, chlap nepoužitelný a baterka do foťáku nabitá :-)


Já už si troufnu po návštěvě Zuzky Ell posadit, tak jsem jí vyměnila paruku, oblékla šaty do Jany
a šlo se fotit do skalky. 

Nejsem profi fotograf, 
ale to určitě víte, 
ale opravdu mě to baví
(jen nevím, kdo má potom ty fotky třídit...ufff)



  


tuhle fotku mám moc ráda, ten odkvetlý koniklec opravdu posloužil náááramně, 
tak ještě jednou v bližším detailu



...pár s přímým sluníčkem...



...a pár portrétních...


v černobílé

  



...a pro dokreslení v barvě...


  


Jsem si jistá, že jsem si tuto BJD vybrala opravdu dobře.

Krásný podvečer, dnes už nevkládám nic ;-). 
P.

7 komentářů:

  1. Ta panenka je božská a fotky s ní jsou dokonalé...přeji krásný den Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou opravdu povedené a panenka je kouzelná

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůůů!!!!!!!!! Pavlí to jsou nádherné fotky! :-)
    Strašně moc se mi líbí, jak si s vlásky pohrává vítr! A fotila jsi Ell v nádherném prostředí! :-)
    Portrétovky mám moc ráda a ke všemu černobílé! No krása! :-)

    Mohu s tebou jen a jen souhlasit, že jsi si vybrala naprosto perfektně! :-)
    Je to kráska nesmírná! :-) Ty její rtíky a oči a ta její bradička . . . je úúúúúúžasnáááááááááááááááááááááááááá! :-)

    Jinak ti moc dobře rozumím, vybírat pak ty nej je vážně těžké zejména s takovouto modelkou. :-)
    Pavlí krásný večer. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jseš si jistá, že nejsi profi fotograf ? :D ..fotky jsou krásné a ty koniklecové- protě aaach.... a Ellaně tahle světlejší paruka moc sluší !! Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky!! ta babika je fantasticka... tesim sa na dalsie fotenie .), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná modelka... Takovou ti závidím. Profesionální výraz ve tváři, úžasné vlasy, oblečení... :-) A hlavně spolupracuje! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Prásný večer, jsem moc ráda za Tuto odezvu a tak hromadně děkuju Všem, moc to pro mě znamená.
    s pozdravem

    OdpovědětVymazat