čtvrtek 8. května 2014

Panenkování - Třeba jednou....

Tohle je příspěvek "jen tak", příspěvek "rozežraný" o chtění. 
Chci říci, snech nesplnitelných
...ale...
až se mi točí hlava, jak rychle se v případě Ivy a Stacy stalo 
nesplnitelé reálným

...jen se jich se zdravým rozumem a v klidu dočkat... :-)

Někteří sběratelé BJD a jiných panenek si píší takzvaný 
WISH LIST

a

já napíšu seznam:
TŘEBA JEDNOU....

(protože já přeci nejsem sběratel a nejspíš ani nebudu, jsem jen prostě "kapku střelená", ale to jsem byla vždycky, jen se mi malinko rozšířil záběr :-) )

Tak tady jsou: 

Až zatoužím po tom vlastnit "panenkového" kluka, kteří mě pravda moc neoslovují, tak nebude moct zůstat sám, bude potřebovat dvojičku, prostě si pořídím Queenu a Douglase, dvě labuťky od  Doll-Chateau . Jsou pro mě symbolem něhy a lásky, ani nevím proč. Ale prostě by nešlo pořídit jen jednoho z nich,,,takže žádný, nebo oba, a to navíc včetně oblečení, face-upu, prostě komplet ;-)



   

A pak si pořídím (třeba jednou) úžasnou Millie Choupie od Rachelle Bartel alias Lillycat. Nechci vypadat jako úchylák na růžové vlasy a nahé těla, ale zkrátka u těchto panenek musí člověk obdivovat právě promakanost tělíček, které jsou někdy co nejvíce realistické a jindy s nereálnými proporcemi. Millie na ulici asi nepotkáte, ta má proporce nereálné, své typické, s uzoučkým pasem a širokými boky a její prsa? Asi už jste si všimli, že ty obří mě u BJD moc neoslovují (těžko říct, čím to asi bude :-) ;-) ) 

Tuhle bych si přála bez vlasů, nenamalovanou, abych jí mohla život vdechnout sama. 

 


 A jako poslední (na jak dlouho asi??) další majitelka růžových vlasů, teda jen na fotce společnosti :-). Drobná Snowdrop od Spiritdoll . Majitelka fantasticky propracovaného realistického těla (je to Smart girl joint torzo body ) a miloučkého kukuče, kterému bych také chtěla vdechnout život sama (třeba jednou).




Myslím, že to už stačí, že né?? No, já nemám problém najít další. Ale teď by to chtělo příspěvek zase o šití. 

Krásný večer všem a děkuju za návštěvu. 
P.

6 komentářů:

  1. No ja v tych babikach nejak nevyznam, no i ked mi pripadaju niektore svojim vyzorom deprimujuce, i tak su naadherne, uzasne! Asi ta tak ma byt... ta cierna kratkovlasa ma bozie pasikave pancuchy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju za milé komentáře právě k panenkám, máš pravdu, každá je svým způsobem krásná, ale mnohdy musí člověk několikrát koukat, aby tu krásu objevil a zamiloval si ji o to víc.
      Krásný den a ještě jednou děkuju za milé slova. P.

      Vymazat
  2. Krásné... A ta úplně poslední... Ach... ♥ Ať se ti sny plní! PS: Já se těším na kočičky... Ještě máš rok čas :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Pavlí!
    ACH MŮJ BOŽE! Já nevím kde začít! Božinku můj ty jsou úchvatné! Labuťky jsem si zamilovala na první pohled! Díky tobě poznávám nové a nové a přesně takové, do kterých se ihned zamiluji. :-)

    Millie zbožňuji už strašně dlouho! Souhlasím, její tělíčko je dokonalé. Také se mi líbí panenky méně vyvinuté. :-D a k tomu ty její boky a stehna, no prostě dokonalé! :-)

    No a do třetice - je kouzelná. :-)

    Pavlí máš moooooc dobrý vkus! :-)
    Těším se, až ti dorazí ty dvě krásky! :-). A moc ti přeji, aby dorazily jednou i tyto čtyři, zejména "labuďky" - ty jsooooooooou! :-)

    Moc hezký den přeji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuju, jsem ráda, že se ti můj výběr panenek líbí :-), snad i dál nezklamu ;-). Ještě to bude dloooooouho trvat, než bych je mohla mít všechny doma, ale od toho přece sny jsou...od toho se na něco těšit o něčem snít. Mě zatím baví fáze koukání a hypotetického vybírání. Měj se moc pěkně. P.

      Vymazat