sobota 24. května 2014

Šití - Panenky čajovky...

Slíbila jsem, že do obchůdku našiju pár panenek a andělek, které vychází se střihu tolik oblíbených Tildiček
...rychlých, jednoduchých...

neumím to

tyhle jsem si vymazlila ;-)


...jsou recy a možná i vintage :-)))
nová je na nich snad jen bílá látka, že které je tělo a příze na vlasy

no i peříčka na křídla a andílek do ruky,
ale opravdu jsem se snažila použít co nejvíce použitých věcí.

Čajovky

jsou proto, že jejich tělo je barvené čajem, vypadá teď krásně "jetě" a staře a mě se to líbí, 
oblečení je ze starých pokladů, které jsem si donesla jako dědictví ze zrušených starožitností a také po partnerově babičče. Světlé vlásky jsou z merina a tmavé z bambusových vláken, jsou úžasně jemné na dotek. Andělka dostala na krk perličky měsíčního kamene.  


  

  



U této dámy mi Elenka zakázala dělat křídla, tak dostala aspoň andílka do ruky a šatičky z mých silonek. 



  



Snad Vás pohled na ně aspoň trochu potěšil a snad někoho jednou budou těšit doma na stěně . 

Krásný den všem a děkuju za nakouknutí. 
P.

4 komentáře:

  1. Ahoj Pavlí! :-)
    Andělky jsou překrásné! miluji Tilda styl! Miluji hajánky, Tildy, andělky, hrochy, zajíce, medvídky, šneky, koníky, sobíky . . . . a mohla bych tu psát dála a dál! Vždy u tohoto šití slintám a vzdychám! je to nádhera a klobouk dolů před vámi všemi, které to umíte tak nádherně ušít, obléci a dodekorovati! :-)

    Naprostý skvost! :-)

    A Pavlí, děkuji za to, že mi svá zvířátka nafotíš! :-)

    Měj se moc hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuju, jen to zkus a uvidíš, že to zase taková velká věda není ;-).
      P.

      Vymazat
  2. Daji se ty nadherne panenky nekde koupit? Diky.

    L x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju za pochvalu, pokud by se jednalo o jednu z těchto dvou, stačí napsat mail na p.vrablova@seznam.cz a domluvíme se.
      Pěkný den, Pavla

      Vymazat